CANDY!!! Czyli oddam kwiaty w dobre ręce :)

Tak, jak obiecałam, dziś mam dla was coś specjalnego :) Kto lubi papierowe kwiaty ręka w górę! Ja nie wyobrażam sobie moich kartek bez nich, od początku mojego kartkowania próbowałam kwiatki robić sama, z różnych rodzajów papieru, z lepszym lub gorszym skutkiem :) Mniej więcej rok temu poznałam papier czerpany i teraz jest on głównym materiałem, z którego kleję kwiatuchy do moich kartek. 
Za miesiąc (dokładnie 20 lutego) mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny, a dzisiejszy post jest setny z kolei :) Z tej właśnie okazji postanowiłam przygotować małą niespodziankę dla zaglądających do mnie. Zrobiłam sobie ostatnio kwiatowy maraton i udało mi się skleić ich kilkadziesiąt, w różnych kolorach widocznych na zdjęciach. 
Ogłaszam więc KWIATOWE CANDY!!!


ZASADY:
  • Zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem
  • Umieścić na pasku bocznym bloga powyższy banerek podlinkowany do tego posta
  • Wysyłam tylko na terenie Polski
  • Można dodać mój blog do obserwowanych, chociaż nie jest to konieczne
  • Zabawa trwa do 20 lutego do północy, zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania :)
kilka zbliżeń na kwiatuchy:






Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:)

Komentarze

  1. Kwiaty są przepiękne :-))) Gratuluję setnego posta i zbliżającej się 1 rocznicy blogowania :-))) Teraz będzie już z górki do kolejnych rocznic ;-))) Mnóstwa czasu na wszelkie przyjemności i wielu pięknych prac życzę .Szanse mam marne na ich zdobycie ,ale z przyjemnością umieszczę banerek :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i życzę powodzenia, szansa zawsze jest :)

      Usuń
  2. Piekne kwiaty. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Z nadzieją staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatki ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to podniosłam, aż dwie rączki he he uwielbiam kwiatki wszelkiego rodzaju, i również bardzo chętnie wykorzystuje je w swoich pracach:) Z papieru jeszcze nie wykonywałam. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i setnego posta:) Życzę Cie kolejnych lat weny do tworzenia i blogowania:) Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka:) Pozdrawiam i zapraszam również do mojej zabawy http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna łączka!
    gratki z okazji roczku i wielu kolejnych życzę oraz niekończącej się weny :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju jakie cudeńka, jakie one są śliczne. Aż wierzyć się ie chce, że Ty je tak sama, podziwiam że potrafisz je tak pięknie zrobić i z miłą chęcią zapisuję się na Twoje rozdanie, może to mnie to szczęście spotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takie cudowności nie da się nie stanąć w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlpeszego , moc weny twórczej zyczę z okazji urodzinek . fantastyczne zbiory , pozazdrościć zdolności . Tez robię sama ale ... daleko mi do Twoich rarytasów . Chętnie je przygarnę skoro chcesz się podzielić ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci ciągłej weny twórczej i dużo lat blogowania. Piękne kwiaty ja takich robić nie umiem więc z chęcią je przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym takie kwiaty na moich kartkach. Gratuluję rocznicy. Biorę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne :) Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Kwiaty są naprawdę wspaniałe!!! Może uśmiechnie się do mnie szczęście.Banerek wisi tu: http://gosiazoltek.blogspot.ie/ Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne te kwiaty,prawdziwa wiosna u Ciebie. Karteczki robię tylko dla bliskich wiec tym bardziej marze o takich cudeńkach.Zgłaszam się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje kwiatki od dawna, więc chętnie ustawię się w kolejce po takie cudeńka :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin, dalszych sukcesów i spełnienia wszystkich craftowych (i nie tylko) marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogrom pięknych kwiatków. Z przyjemnością dołączam do zabawy, a przy okazji zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe kwiatki, również staję w kolejce po t cuda, w wolnej chwili zapraszam na małe rozdanie u mnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :)) życzę kolejnych :) i samych cudownych pomysłów.
    Kwiatuszki absolutnie mistrzowskie :) z chęcią pomarzę, że stanę się ich nową właścicielką :)
    zapraszam także do siebie :) olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy. I ja spróbuję szczęścia :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję rocznicy. Chętnie zapisuję się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciężko przejść obojętnie obok takiego niesamowitego candy, kwiaty niezwykłe więc spróbuje i może się poszczęści ;) Gratuluję zdolnych rączek (nie tylko do kwiatuchów) oraz życzę kolejnych kreatywnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję rocznicy. Chętnie zapisuję się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy, życzę następnych równie owocnych. Banerek zabieram na http://dorianowo.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę kolejnych twórczych rocznic a do kolejki staję bo robisz śliczne kwiatki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne...i tyle....zapisuję się a także gratuluję rocznicy i życzę Ci nieustającej weny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kwiatki i wspaniały pomysł. Chętnie sie zapisuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja z gratulacjami chętnie dołączę do zabawy :)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i ustawiam się w kolejce na wygraną bowiem w planach mam zaproszenia na osiemnastke mojej córki a zatem wygrana byłaby jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kwiaty! Biorę udział oczywiście :)
    banerek wisi ----> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja również z serdecznymi gratulacjami i wielkimi chęciami dołączam do zabawy:) Kwiatuszki przecudne - ja niestety zabierałam się tyle razy za zrobienie ręcznie takich kwiatuszków i nic nie wychodziło... Dlatego z podziwem patrze na te Twoje cudeńka!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te kwiatki. Będą wspaniałą ozdobą kartek które powstaną z ich użyciem. Zapisuję się po nie :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje pierwszych urodzin i życzę dużo twórczych pomysłów :)
    Zapisuję się w kolejce po tak piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne;) Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję pierwszych urodzin i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kawituchy, chętnie bym je przygarnęła. Gratuluję setnego posta i staję do kolejki.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Już roczek to bardzo długo, gratuluję i życzę dalszych twórczych chwil do tworzenia :) Kwiatów nigdy za mało. Jakiś czas temu chciałam jakieś zrobić sama, ale niestety nie udało mi się, zawsze wychodziły brzydkie i się poddałam. Także z wielką ochotą staję tu na końcu przynajmniej jak na razie P:

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne kwiatuchy z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce . Gratuluje pierwszych urodzin i zapraszam na moje candy -rowniez pierwsze urodzinki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ale super, ze taka rocznica. życzę kolejnych i kolejnych, rozwoju i zadowolenia

    ustawiam się z wielką chęcia bo cudne te kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  39. Kwiatki robione przez Ciebie mnie zachwyciły, więc grzecznie staję po nie w kolejce ;)
    Życz mnóstwa następnych wspaniałych lat blogowania !!!
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Kwiaty są cudowne. Mam wrażenie że przywołują wiosnę. Nie mogę przejść obok nich obojętnie, dlatego przyłączam się do zabawy. banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne kwiatki
    zapisujemy się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na początek gratuluję i życzę wszystkiego dobrego, długiego blogowania i ciągłego tworzenia pięknych rzeczy ;)
    Teraz pora na zgłoszenie się do zabawy o te przecudne kwiatuszki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy i życzę następnych ku naszej radości.
    Siła wyższa (kontuzja barku) zmusiła mnie do odstawienia szydełka i drutów. Próbuję robić karteczki, Twoje kwiaty bardzo by mi w tym pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję zbliżającej się rocznicy blogowania i życzę wielu kolejnych :)
    Z prawdziwą przyjemnością staję w kolejkę do konkursu, kwiaty przepiękne :)
    Banerek już ląduje na moim blogu, obserwuję i ciepło pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdecznie gratuluję pierwszego roczku i życzę wielu kolejnych.
    Kwiaty przepiękne - podziwiam !!! Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją zapisuję się do zabawy. http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne te kwiaty. Staję z nadzieją w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję roczku, życzę kolejnych twórczych lat blogowania:) Zapisuję się i ja po takie piękne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Życzę wielu kolejnych:-) Chętnie wezmę udział w zabawie, kwiatki są mega śliczne! :-) Banerek już u mnie: http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne kwiatki. Chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek na kartkikarteczki.blogspot.com/ . Pozdrawiam i życzę wielu twórczych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  50. Przecudne kwiatki, zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo, ja prawie w ostatniej chwili ale może ostatni będą pierwszymi :).

    Cudne kwiatuszki robisz :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  52. kwiatki są przecudowne a ja się spuzniłam i to cały rok:( ten kto wygrał te kwiatuszki był szczęśliwcem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty