Vintage'owo-mediowa kartka urodzinowa

Witam!
Dziś urodziny obchodzi moja przyjaciółka Joasia, kartka już do niej dotarła, więc mogę pokazać tu:)
Miałam pomysł na vintage'ową karteczkę, postarzone i potuszowane brzegi papieru, w brązowo-beżowych odcieniach, ale po dopasowaniu elementów i kwiatów czegoś mi brakowało, poszalałam więc ze stemplami, mgiełką, gesso i powstała taka oto praca:








Papiery UHK Gallery : Lycoperdon z Grzybków i Pieśń Lodu z Winter is coming. Kwiaty z papieru czerpanego niebieskiego + nieco "kupnych", listki z papieru czerpanego zielonego.
Karteczkę zrobiłam w oparciu o mapkę do #23 wyzwania w NAMASTE, na które ją niniejszym zgłaszam:)

http://swiatnamaste.blogspot.com/2015/03/23-wyzwanie-z-mapka.html 
I pochwalę się troszkę: moja kartka, o ta, znalazła się wśród wyróżnionych w #4 wyzwaniu mapkowym w Altair Art :)
Miłego weekendu wszystkim:) Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Piękny prezent, aż by się chciało mieć urodziny :) Twoje prace są bajkowe, i trzeba dodać że doskonale obfotografowane :) i brawo za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, zdjęcia robione były na chwilę przed burzą i dostały trochę słoneczka, a przy słoneczku prace się lepiej prezentują:)

      Usuń
  2. Cudna karteczka w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona :) wyszła Ci naprawdę rewelacyjnie :) moja ulubiona Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka!!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty